6 Nisan 2008 Pazar

Çılgınca Sex

Size anlatacağım hikaye değil, birkaç hafta önce gerçekleşmiş müthiş bir seks anımdır.

Bayan arkadaşımla uzak yerlerde oturuyoruz. Yaklaşık 1 aydan fazla beraber olamamıştık. Telefonda konuşuyor birbirimizi arzuladığımızı ve neler yapacağımızı onun bana neler yapacağını benim ona neler yapacağımızı konuşup azıyorduk artık dayanamaz olmuştuk. Buluşmaya karar verdik ve hafta içi sözleştik sabahın köründe yola çıktım yanına gittim. Arabaya aldım aşk yuvamıza yani otele gidiyorduk fakat dayanacak gücümüz yoktu bir süre sonra arabada yolculuk sırasında beni okşamaya öpmeye başladı. Ben zaten ereksiyon durumundaydım beni daha fazla sıkıntıya sokmamak için kemerimi açtı fermuarımı açıp benim aleti özgürlüğe kavuşturdu. O kadar çok özlemişki eliyle sıvazlıyor, okşuyor, arada bir eğilip öpüyor, diliyle dondurma yalar gibi yalıyor, ucundan akan sıvıları dilinin ucuyla aletimin etrafına sürüyor, dudaklarının arasında emiyordu. Ben fazla birşey yapamıyordum ateşim yükselmişti. Otelimize gelmiştik toparlandım o arabada beklerken ben rezerveyi yaptım ve beraberce odaya çıktık.

Odaya girer girmez birbirimize sıkıca sarıldık. Sanki elbiselerimizin üzerinden birbirimizin içine girecektik . Biraz öpüştükten sonra hiç vakit kaybetmemeliydik, ikimizde soyunduk ve önce ben onu tepeden tırnağa kadar yaladım ama özellikle balkutusunda uzunca bir süre oyalanınca olanlar oldu. İlk orgazmını oldu ama nasıl sular seller gibi fışkırıyordu. Yatak örtüsü işemiş gibi ıslanmıştı. Sonra ben sırt üstü yattım o beni yalamaya başladı aletim zaten yol boyunca dimdik olduğu halini koruyordu uzun uzun yaladı tamamını ağzına alamıyordu ama yarısını buluyordu, çok zevk alıyordum ama boşalmıyordum ve kendimi tutuyordum. Tekrar yer değiştik ben aletimi yerleştirdim beraber olduğumuz hiç bir zaman benimkini dibine kadar alamamıştı ama bu sefer dibine kadar sokacaktım acı çeksede aynen dediğim gibi yaptım. Yavaş yavaş girerken bir kerede yüklendim gerçektende dibine dayanmıştı aletimin kafası daha fazla ileri gitmiyordu aletimin dibi birkaç cm dışarda bile kalmıştı biraz bekledim sert sert ileri geri yapmaya başladım. Birkaç gidiş gelişten sonra yine orgazm oluyordu benim aletimi içinde öyle sıkıyorduki aynı tempoyla yapmamı engelliyordu ama ben yinede gidip gelmeye devam ettim ve bende boşalmaya başladım. İliklerime kadar rahatladığımı hatırlıyordum. Ben içinden çıkıp sırt üstü yattım ama aletim hala dimdik duruyordu o banyoya gidip temizlenip geldi beni hala öyle görünce daynamadı bu seferde o üzerine oturdu. Üzerine oturunca bütün kontrolü ona bıraktım o zaman beni daha fazla içine alabiliyordu. Çok geçmeden yine orgazm oldu ben yinede dikliğimden bişi kaybetmemiştim o 3 defa orgazm olmuştu ben ise bir defa boşalmıştım. Yan yatırdım ve kontrolü ele aldım. Yan yatırıp gidip gelmeye başladım çok geçmeden ikimizde boşaldık içinden hiç çıkmadan öylece birsüre yattık sonra kalkıp duşa girdik. Bir güzel birbirimizi sabunladık o gün akşama kadar her pozisyonda yaptık.

Akşam evine bıraktım birdaha ne zaman görüşürüz bilemiyorum ama her uzun ayrılığın sonunda müthiş bir ilişki yaşıyoruz kendisi de öyle diyor zaten her seferinde daha değişik çılgınlıklar yapalım diyor yapacağız tabiiki. Hepinize mutlu seksler dilerim.

Hiç yorum yok: