5 Nisan 2008 Cumartesi

Burcu Ablanın Borcu Kalmadı

ben 19 yaşında bir gencim babamın bakkal olması sebebiyle yaz aylarında onun yerine bende dükkanda kalmak zorunda kalıyorum 3 hafta önce başıma gelen olaydan sonra hergün kalmaya başladım bu da ayrı konu:)
bakkal olmamız sebebiyle veresiye verdiğimiz kişilerde olmuyor değil her bakkal gibi.Bir gün canım sıkıldı televizyondada birşey yok veresiye defterini kontrole başladım baktım burcu ablanın bize olan borcu bayağı birikmiş burcu ablada dul 30-32 yaşlarında yalnız yaşayan kocasından yeni ayrılmış bir bayandır.Herkes onun için deli olur.Bende dahil tabiki:).Hala onun sayfasına bakıyorum derken içeri burcu abla girdi yine üstünde kısa bir etek içinde kırmızı sütyen,dar bir body tam orospular gibi giyinmişti ve benim küçük mert'te ayaklanmıştı:)
Burcu abla biraz sıkılırcasına deftere baktı baban yokmu dedi yok dedim defteremi bakıyorsun ayy kusura bakma bu ayda biraz gecikti falan özür dilemeye başladı bende fazla üstelemeden tamam burcu abla olunca verirsin falan konuştum oda çok sağol dedi ama konuşurken gözü hep benim küçük mert'teydi:)yine ufaktan bir alışveriş yaptı ben hesapladım deftere yazdım tam çıkıcakken aa benim 2-3 kartona ihtiyacım var dedi bende hemen getiriyim burcu abla dedim o da dur bende geliyim ufak olmasın dedi.Işığa bastım deponun ışık yanmıyor.Burcu abla ışık yanmıyo dur ben şuarları bir karıştırıyım bulurum dedim yok bişey olmaz deyip hala arkamdan gelmeye devam etti karanlıkta birbirimize yanlışlıkla sürtmeler falan biraz fazlalaşmaya başladı bende inceden inceden farketmeye başlamıştım bende yanlışlıkla dokunuyomuş gibi kalçasını ellmeye başladım.Baktım ses yok hemen şeytanlık geldi aklıma:)Burcu abla sen ar bak şuralara bi ses var müşteri galiba deyip depodan çıtım
hemen koşa koşa dükkanın kapıyı kapattım hemen arkaya geldim şimdi bir sorun yoktu :)
Birden dudakalrına yapıştım ilk önce her nazlı bayanın yaptığı gibi nazlanmaya niyetlendi benim hareketlerim hızlandıkça oda bana yavaş yavaş karşılık vermeye başladı.Hemen depodaki yatağa öpüşerek götürdüm üstümdekileri çıakrtmaya başladım ondan sonra onu yavaş yavaş dil darbeleriyle soymaya başladım.Oda bana inlemeleriyle cevap veriyordu.İnlemeleri sıklaştı artık iyice yerinde duramıyor adeta bir yılan gibi hareket ediyordu.Üstten aşağıya doğru soydum onu en son tangasını çıkardım amını yalamaya başladım.Çok heyecanlı bir duyguydu.Önceleri yaptıkalrımda hiç kendimde böyle bir heyecan böyle bir zevk almıyordum onunkini yaladıktan yavaş hareketlerle elini benim sertleşmiş organıma attı.Onu ortaya çıkarıp pompalarcasına emmeye başladı.Ben yavaş yavaş kendimden geçmeye başladım.Yeter artık sik beni sesiyle kendime geldim
doğruldum yataktan,onu yatırdım bacaklarını omzuma alıp o alev alev yanan volkana girdim fazla zorlanmadım girerken.Git gel'lerim bir süre sonra hızlanmaya burcu ablanın inlemeleri biraz sonra zevk çığlıklarına dönüşmeye başladı.Bu beni iyice heyecanladırıyor iyice hızlı skmeye başlıyordum
Boşalacağımı hissettim hemen çıkarıp,götüne dayadım amına girdiğim gibi olmadı biraz zorlandı yavaş yavaş ittermelerle o deliğede girmeyi başarmıştım.Burcu abla iyice çıldırmış bir vaziyette zıplıyordu üstümde.Artık dayanamadım üstüne patladım.Oda ağzının etrafına gelenleri büyük bir iştahla yalamaya başladı biraz uzandıktan sonra üstümü giyindim depodan çıkarken sende giyin hazır olunca bana seslen seni çıakrayım dedim tamam dedi ksık bir sesle..
10 dakka sonra kenrdan başını uzattı tamam dedi ben dışarı çıktım baktım etrafa fazl birisi yok gel işareti yaptım oda hiçbirşey olmamış gibi apartmanına doğru yürümeye başladı giderknede bana bakıp göz kırptı:)bu benim çok hşuma gitti bu demek oluyorduki artık sıkıcı bakkal hayatıma yeni zevkli bir ışık doğuyordu

2 yorum:

olgunadam78 dedi ki...

tüm evli ve dul bayanlar sizleri bekliyorum.hersey sır kalır.genç kızlar kendini yalnız hisseden bayanlar...
olgunadam78@hotmail.com

hakan dedi ki...

544.496.20.11 SLM BEN MEHMET AZGIN VE DOYUMSUZ YAKISIKLI SIKICIYIM KOL GIBI ALETIM VAR BAYAN VE AZGINSAN LUTFEN ARA kolgibbi3450@hotmail.com