5 Nisan 2008 Cumartesi

Taksimden Travesti Bulduk

Selam ben berk eşim şukran biz 15 yıllık evliyiz elim 175 boyunda sexi ve çekici bir kadın göğüsleri ve fiziği çok düzgündür sex hayatımız gayet iyi ama bazen sevişirken hayal kurup fantezi yapardık ama yalnızca bukadar ileri gitmezdik

Sonra bir gün gezerken tekrar hayallerimiz aklımıza geldi ve şimdi senle arabada güzel bir sevişirdim ama yer bulmak lazım dedim sonra sota bir yer bulup ellemeye başladım göğüslerini amcığını heyecandan titriyordu ama birazda korkuyordu nede olsa bu şekilde hiç yapmadık benim 23 cm lik aleti eline alıp yalamaya başladı bende ona tekrar şimdi bir tane travesti olsa seni yalasa dedim şukranın amı nasıl sulandı o anda ve yüzünün rengi değişti heyecandan bana ciddimisin dedi bende gayat sakin bir şekilde sen istersen dedim o da sen bilirsin dedi toparlanıp devam ettik yola taksim civarına gittik birtane dönme bulduk ve ona durumu anlattık

bizden 100 ytl karşılığında 2 saat kalabileceğini söyledi ve bizde tamam dedik yola çıktık eve geldik üçümüz de banyo yaptıktan sonra birertane bira içtik ve yavaş yavaş sevişmeye başladık ibne karımın amını okadar güzel yalıyorduki sanki bal yalayan çocuklar gibi karımın ağzından sular akarken zevk iniltileri odayı çınlatıyordu bende bu arada gaza geldim ve benim aleti çıkarıp karımın ağzına verdim yalamaya başladı ibne karımın memelerini falan avuçlarken amının sularıda ağzına doluyordu ama benim yarakta eşimin ağzında eriyor gibi olmuştu ateşten

sonra ibne eşimin ayak parmaklarını yalamaya başladı ama benim bile çok hoşuma gitti bu hareketi gözüm birden ibnenin önüne gitti ve bayağı büyük bir aleti vardı eşim okadar zevk alıyorduki yatağın çarşafını elleriyle çekiştiriyordu
Helebirde ibnenin yarağını fark etti heyecanı iki katına çıktı ama bu arada ibnenin hakkını vermek lazımdı çok güzel sevişiyordu ve yalarken geçekten bir sanat üretiyordu
Sonra karımın ayak parmaklarından yalamaya başlayarak ayak bileklerini baldırını ve tekrardan amını yalamaya başladı orta parmağıyla karımın o küçük göt deliğini okşamaya başlamıştı karım artık zevkten bayılacak durumdaydı yeter artık sik beni diyordu bana ama ibnenin kontrolündeydik o daha diil diyordu karımın göğüs uçları şişmişti ve beni ısırın diyordu sanki ibne o güzelim göğüsleri diliyle okadar güzel yalıyorduki tarfi mümkün diil

Sonra boğazlarına doğru çıktı ve karımın dudaklarını emmeye başladı sangi vampirleşmişti ikiside okadar kendilerinden geçtiler sonra onlar öpüşünce ben karımın amını yalamaya başladım ve birde yukarı baktığımda ne göreyim ibne yarağını çıkarmış ki kocaman kalın bir şeydi benimki 23 cm ama benimkinden büyüktü ve daha kalındı karım yalamaya başlamıştı karım artık sanki bitkisel hayata başlamıştı okadar zevkten sonra ben yaladıkça ağzıma dolan karımın amsuları benide iyice doldurmuş artık dayanamıyordum karımın amının dudaklarına yarağımın kafasını sürtmeye başladığımda karım altımda yılan gibi kıvrılıp inliyordu ben birden basınca kökünekadar karımın çığlığı duyulmaya değerdi

Ben kökledim ve gel gite başladım ibne geldi karımı ve beni yan a çevirip arkasından göt deliğini yalamaya başladı biraz sonra parmağını götüne sokarak deliği genişletmeye başladı ama karım artık çoktan bulutların üzerindeydi bile ben çikartıp sokmaya başladım ve ibne benim aleti çıkartıp karımın amına kendi yarağını soktu biz şok olduk karım inanılmaz acı çekiyor ama bir okadarda zevk alıyordu ibne bana şaşırma kıvamına getirip sikmesek olmazdı dedi ve karımı tam anlamıyla kanırta kanırta sikmeye başladı ama böyle bir sikiş tekniği yoktu bacaklarını havada birleştirip amcığını tamamen şişirip arasına sokup çıkartıyordu ama alınan zevk çok farklıydı sonra bende bu pozisyonda karımın göt deliğini iyice yalayıp yavaşçagötüne sokmaya başladım ama çok zor giriyor ve karşılığında alına heyecan ve zevk iniltileri odanın duvarlarından yankılanıyordu biraz git gel yaptıktan sonra hep beraber inliyerek boşaldık ama bizde tamamen terlemiş ve yorgunluktan kesilmiştik

Biraz bekleyip tekrar duş aldık ve salona geçtik birer kahve içtik ben ibneye senin saatin geldi dedim paranı vereyim sen git o bana olmaz para istemem yeterki sabahakadar kalalım dedi
Bende ok dedim ve tekrar sevişmeye başladık busefer ben ikisinide siktim ama onu daha sonra anlatacağım o daha heyecanlı bizi okumaya devam edin

Hiç yorum yok: