6 Nisan 2008 Pazar

Telefonla Gelen Leyla

Selam ben İstanbul'dan Burak. Hazır vaktim varken son zamanlarda başımdan geçen bir anımı daha paylaşmak istedim sizlerle.

Sanırım 1 ay kadar önce gece 03:00 civarlarında telefonuma çağrı geldi. Aradım cevap yok, tekrar cağrı geldi tekrar aradım tekrar cevap yok.

Mesaj yazdım açmayacaksanız neden çağrı yapıyosunuz diye, mesajdan sonra yine çağrı yaptı ve ben yine aradım kısık bir sesle müsait olmadığını sabahleyin aramamı söyleyen bir bayanla karşılaştım, bense ne alaka diyemeden telefon kapanı verdi yüzüme. Bir mesaj daha yazdım hiç bişey anlamadım diye buna karşılık olarak tekrar çağrı ve sonucunda benim birdaha aramamla adının Leyla olduğunu öğrendiğim bu bayanla tanıştık.

Çok sıcak oldugunu yatamadığını, canının sıkıldığını söyleyince, madem sıcak üstünü çıkar dedim, o da bana zaten çırılçıplağım dedi ve muhabbet basladı.

Leyla 36 yasında 3 cocuk annesi hali vakti yerinde bir kadın. Kendisinin çok güzel ve alımlı olmasının yanı sıra çok azgın olduğunu, sekste sınır tanımadığını, yeni heyecanlar aradığını ama buna ragmen kocasının kendisiyle ilgilenmediğini, buna karşılık kendisinin hergün masturbasyon yaptığını ancak yinede doymadığını ve artık sekse doymak istediğini söyleyince bende doğal olarak ben doyururum dedim.


-Nasıl doyuracaksın ?


-Seni sikerek.


-Doyuramazsın bütün erkekler aynısını söylüyor ama sokar sokmaz boşalıyor.


-Ben boşalmam.


-Boşalırsın.

-Varmısın iddiasına dedim.

Varım dedi kazanan istediğini talep edecekti, bu şekilde konuşarak sabahladık öğlene yakın tekrar aradı bu defa buluşmayı teklif ettim hayır dedi. Biraz zor oldu ama sonunda ikna etmeyi basardım 2 saat sonra buluşmak üzere randevulaştık.

Buluşma yerine gittim arabada beklerken telefon açtı ve geldiğini söyledi. Arabamı tarif ettim ve geldiğinde arka koltuga oturmasını söyledim 1 dakika geçmeden arka kapı açıldı ve bende büyük bir hayal kırıklığı, o çok guzelim diyen kadını görmenizi isterdimki güzellerin kıymetini bilin diye.

Neyse artık kaçış yoktu, sebebini hala anlamış değilim ama nedense onunla eve gitmek istemedim, işyeri için yeni tuttuğum depoya doğru yol almaya başladım. Deponun önüne geldiğimizde neden buraya geldiğimizi sordu, bende yeniliklere açık olduğunu hatırlatınca kabul etti.

Içeri girdik kapıyı kapatır kapatmaz fermuarımı açıp dudaklarına yapıştım ve elimi pantolonundan içeri soktum sırılsıklam olmuş amına sokunca, parmaklarımı daldırınca dudaklarımı ısırmaya başladı çıkardığı sesler değişti. Sonra pantolomu indirdim ağzına almaya başladı çok güzel yalıyordu bu süre içinde çırılçıplak kalmayı başardık, o nu yerdeki kartonların üzerine yatırdım ve amını yalamaya başladım daha dilim amına değer değmez sularını boşalttı yüzüme.

Sonra 69 pozisyonuna geçtik bi yandan amını yalarken parmaklarımı içine sokarken tekrar boşaldı yüzüme ama ben daha boşalmamıştım. Leyla'yı altıma alıp bacaklarını açtım ve amına girmemle derin bir ohh çekti normal bir tempoda gidip gelirken kasılmaya başladı ve tekrar boşaldı anlaşılan çok doluydu. Ama ben tempomu hiç bozmadan kalçalarına sarılıp götünü parmaklamaya başladığımda bugünlük sadece amından sikmemi, daha sonra istediğim zaman istediğim yerinden sikebileceğimi söyledi. Tam bu sırada telefonu çalmaya başladı arayanın eşi olabileceği düşüncesiyle çantasını istedi uzattım. Arayan arkadaşıymış, kendi kendine vay orospu yarrağın kokusunumu aldı bu şıllık dedi. Telefonu açıp sesini hoparlöre verdi.

X Bayan - nerdesin Leyla

Leyla - Kendimi siktiriyorum sonunda buldum istediğimi


X Bayan - Hadi ya dalga geçme


Leyla - Dalga geçmiyorum çatır çatır siktiriyorum kendimi, deyip hadi beni sikip bağırtta bu orospuda kudursun orda deyince bunu domaltıp tek hamlede kurumuş amına kökledim. Attığı çığlık deponun duvarlarında defalarca yankılandı, Leyla'nın çıglıkları ve vücutlarımızın birbirine çarparken çıkardıgı sesler, telefonun öbür ucundaki bayanıda tahrik etmiş ve masturbasyon yapmasına sebep olmustu. Artık boşalmam gerektiğini düşünüyordum. Çünkü yaklaşık 1,5 saattir boşalmadan pompalıyordum, Leyla'ya çok varmı boşalmana diye sordum hayır çok az kaldı dedi. Hadi beraber boşalalım deyince telefondaki bayan bende buradayım dedi. Ve ohlamalarla boşalmaya başladı.

Telefondan gelen seslerle Leyla ve bende tahrik olup boşalmaya başladık. Leyla telefonu kapattıktan sonra ona sarılmamı istedi, bi süre ona sarıldıktan sonra iddiayı kazandığımı bana borçlu oldugunu hatırlattım. Ne istersin diye sordu, arkadaşını dedim o da kabul etti ve sadece o arkadaşını değil birkaç arkadaşı daha oldugunu ve hepsini bana siktireceğini söyleyerek ayağa kalktı ve üzerini giyinmeye başladı. Temizlenmeyecekmisin diye sordugumda, hayır spermlerinin içimde kalmasını istiyorum dedi. Ben temizlenip üstümü giydikten sonra yola çıktık ve onu aldığım yere bıraktım ve ofise geri döndüm.

Arabadan inerken arka koltuğa 200 dolar bırakmış arayıp kendisine bunu neden yaptığını sordum, o nu çok mutlu ettiğimi bunu hak ettiğimi söyledi ama ben bunu para için yapmamıştım.

Ama sözünde durdu ve şimdilik 1 arkadaşını getirdi bana sıra öbürlerinde onu başka sefere yazarım

1 yorum:

Unknown dedi ki...


selam ben oguz yaş 31 boy 180 kilo 80 sexste sınır tanımayn ciftler ve olgun bayanlar ister real ister sanal sexs için tüm fantazilerinizi telde yaşamak isterseniz arayın özel
numaraya acıktır ciftlere 3 . olurum 0563 025 65 73