5 Nisan 2008 Cumartesi

Melek Adında Bir Kız

Anlatacağım olay geçen yazdı Melek adında bir kız arkadaşım var güzel ilişkimiz var ama cinsel ilşiye bi türlü girmiyor yolunu bulup sex yapmaya ikna edemiyordum ama kafaya koydum mutlaka sex yapmalıyım arkadaşımın yazlığı vardı onu oraya götürüp sex yapacaktım aradım meleği hafta sonu arabayla yazlığa gidelim dedim ilk önce olmaz gidemem dedi ama en sonunda kabul etti arabayla gittik biraz dolaştık denize girdik akşam oldu muhabbet ediyorduk ben lovabaya gitmem gerek dedim odadan çıktım hemen soyundum üzerimde sadece boxer vardı bilerek boxer giydim penisim daha büyük gözüksün diye çadırı kurmuş içeri girdim görünce çok şaşırdı

yanına gittim dudaklarından öpmek istedim beni biraz itti ama sonra kendini bıraktı yalamaya başladım kulak memelerinden başladım boynuna indim ve göğüslerine ulaştım üzerindekini çıkarttım sütyenini açmak istemiyordu ama açtım ve attım göğülerini yalamaya başladım kendini bıraktı vajinasına indim nefes verip yalıyordum çıldırmaya başladı zevkten dört köşe olmuştu ben boxer'ımı çıkarttım benim malı ağzına vermek istedim ama saxo çekmek bacaklarını belime sardım istemedi bende penisimi vajinasına sürtüyordum

hafifce vuruyordum vajinasına yavaş yavaş sokmaya başladım inlemeye başladı hızlanmaya başladım girip çıkıyordu vajinasına üflüyordu 2,3 dk böyle sürdü ve penisimi çıkartıp üzerine boşaldım eline verdim masturbasyon yaptı daha sonra berber banyo yaptık oradada seviştik.Bu olaydan sonra artık istediğim zaman seviştik hiç itiraz etmedi.

Hiç yorum yok: