8 Nisan 2008 Salı

Alev Mayosunu Giymeye Gitmişti

selamlar.. ben izmirden mehmet.. şimdi anlatılan olay tamamiyle gerçektir... geçen yaz bizim üst komşunun(alev) yazlığına gittik. .alev; 32 yaşında tam bir balık etli, kaportası süper, göğüsler fora, dudaklar desen sanki konuşurken karşındakine yapışacakmış gibi.. yani afet-i devran... neyse biz ailece yola çıktık ..vardığımızda geceydi... saat 1 gibi.. yorgun düşmüştük haliyle.. kocası murat ve alev karşıladı bizi..

alev,yazın sıcağı ile birlikte göğüs dekolteli uzunca bir elbise giymişti..( bu arada bizim enn yakın komşu bunlar)alev ve murat içeri buyur ettiler.. ben hemen yatcam dedim. neyse alev ben sana yerini yapayım dedi.. ben de uçarak çok sağol alev abla dedim ve takibe başladım .. nasıl becersem die fırsat kolluyodum.biz odaya çıktık.. alev benim yerimi yaparken önümde bir eğildi allahhh dedim orda zor tuttum kendimi..ama yarın kesin halletmeliydim bu işi..sabah kahvaltıları yaptık,dinlendik neyse bizimkiler denize kaçtı.. ben sonra gitcektim.. evde bi ben alev ve annem kaldı.. annemde(şansa bak) 5 dakka sonra denize gitti.. allahhh teke tek kalmıştık artık..alev bulaşıkları yıkarken planı hazırlamıştım ben..işi bittikten sonra yukarı odasına girdi.. mayosunu giymeye.. bende tabi hemen arkadan.. ben delikten izliyordum onu.. ama o ne biçim bi malzemeydi, offf.. dayanamıcaktım.. bi anda kapıyı açtım ve girdim.. alev karşımda ve o çıplak.. bakakaldık bi an.. alev şoktaydıı, hemen bağırmaya başladı,ben elimle kapattım ağzını ve yatağa yatırdım.. kapıyı kitledim ve ^^sus dedim orospu, artık benimsin ^^o kızgın bir halde^^^ ne yaptığını zannediyosun, sen bittin die tehditler savurdu^^ ama herşeyi göze almıştım..

her tarafını yalamaya başladım. o da bi müddet sonra kendini bana bıraktı ve bana karşı gelmeyerek sanki benden daha çok istiyomuş gibi davranmaya başladı...hemen benim küçük memeti,onun sıcak nemli ve müthiş kokulu amına geçirdim..ohhh die bi ses geldi, 5 dakka sonra ikimizde boşaldık.arkadan istiyodum,onada ok dedi..ilk girmedi,ama kremleyince öyle bi girdi ki..ah ah ah die inliyodu ev..birisi gelcek diyede korkuyodum..neyse arkadan da bitirdim ve göbeğine boşaldım ben..ikimizde uzandıık yorgun düşmüşdük. 20 dakka sanki 1 saniye gibi geçmişti.. bi ses geldi aşağıdan hemen toparlandık.. gelen annem di. alev aşağıya indi bende o damda yatıyo numarasına daldım.. ve bu ilişkimiz onlar başka bir yere taşınana kadar her gün devam etti.

Hiç yorum yok: