6 Nisan 2008 Pazar

tecavüz

selam ben İZMİRDEN KEREM 22 yaşındayım.. ben hasta oldum bahanesiyle o gün işe gitmemiştim evde kımse yoktu annem teyzemlere gitmişti.sabah netten gazeteleri okurken kapı çalındı ve gelen eskı komşumuzun kızıydı eskıden onların mahallesınde oturuyoduk.annemı sordu.annemin evde olmadığını fırsat bilerek aklıma onu sikmek geldi onu içeri girip beklemesini söledim.içeri girdi daha 20 yaşındaydı ve süper vucudu vardı.onu bilgisayar yanına getirp bişey göstereceğimi söledim yanlışlıkla açtığımı söleyerek daha önce girdiğim ponografik siteyi açtım görünce gülerek bumu göstereceğin şey dedi ve bende yanlışlıkla olduğunu söledim..elimi omzuna atıp sohbet etmeye başladım bana el kol şakaları yapmaya başladı bende yapıodum sohra elm yanlışlıkla gögüslerine değdi.ve artık canıma tak dedi ve dudaklarına yapıştım oda dudaklarıma deli gibi yapışıp öpmeye başladı onu yatırıp soymaya başladım yalvarmaya başladı ne olur yapma die ama ben delirmiştim sankı ve bir yandanda ben soyunuyodum ikimizde cırılçıplaktık artık butun vucudunu yalıodum. o ise aglayıp bir yanda zevk iniltileri geliodu.sonra yavaş yavaş amına benım dalgayı sürtüodum ve birden kökledim ve içine girdim ve kanlar akmaya başladı .bekaretını bozmuştum.deli gibi sevişiyorduk zevkin doruklarındaydık ve ikimizde boşaldık ve benımkısını ağzına aldı ve ağzına boşaldım...süperdi ve birdaha gelmedi benı görünce yolumu değiştirio artık.

1 yorum:

hakan dedi ki...

544.496.20.11 SLM BEN MEHMET AZGIN VE DOYUMSUZ YAKISIKLI SIKICIYIM KOL GIBI ALETIM VAR BAYAN VE AZGINSAN LUTFEN ARA kolgibbi3450@hotmail.com