6 Nisan 2008 Pazar

Londra'da

Tatil acentasında çalıştığım için yurt dışına sürekli gidiyorum. Bu sefer Londra'ya 1 haftalık bir turumuz vardı.


Bende gittim. Londra'yı daha önce görmemiştim. 4 yıldızlı şehrin merkezinde bir otelde kaldık. İlk gece yol yorgunluğundan dolayı uyuyup kalmışım. Sabah kalktıgım zaman duş alıp lobiye indiğim zaman resepsiyondaki bayanı gördüm. Orta yaşlıydı ve çok güzeldi.


Hemen yanına gidip sudan sebeblerden muhabbet etmeye başladım. Bu arada çok güzel olduğunuda söyledim. Oda bana sizde çok yakışıklısınız dedi ki bu söz işimi garantilemiş bulundu. Bu gece bi programı olup olmadığını sordum oda yok dedi. Bende onu discoya davet ettim. İşi bittikten sonra buluştuk gece geç saatlere kadar alkol, sex derken güzel saatler geçirdik. Sonra odama gittik sabaha kadar birbirimizi yiyip bitirdik uzun uzun seviştik birbirimizin vucutlarında yalanmamış yer bırakmadık.

Aletimi amcığına soktuğum zaman ne kadar sıcak ve dar olduğunu hissettim aletim vajınasının bütün detaylarını hissediyordu. Gidip gelmeye başladım. Dakikalarca farklı pozisyonlarda gidip geldim. Artık ikimizde zevkin doruklarındaydık ikimizde orgazmı muthiş şekilde yaşadık ve sabaha kadar beraber duş alıp tekrar tekrar birlikte olduk. İki partnerinde orgazm olması bence çok güzel birşey.

Hiç yorum yok: