8 Nisan 2008 Salı

Karımı Kim Düzecek

Karım ve ben 32-28 yaşındayız. İzmirde yaşıyoruz. Zamanında ihtiyarlar çok çalıştıkları için biz artık çalışmıyoruz. Eee ikimizde boş oluca işi gücü sekse döktük. Benim zilli harikadır ya nasıl anlatayım görmeniz lazım.3 yıldır nerdeyse hergün beceriyorum eskitemedim ya sanki daha o lisede tanıdığım kız gibi. Bizim en büyük zevkimiz bu tip sitelerdeki hikayelerdir, adetimiz gereği o duşa gittiği zaman ben siteler giriyor ve beğendiğim hikayeleri indirip ona okutuyorum. O okurken bende artık masanın altına girip gerekeni yapıyorum.

Son zamanlarda özellikle eşler gurp gibi hikayeleri daha bi iştahl okuduğunu farkettim. Eminim kahpe kendini orada kocasının yanında sikilen kadınların yerine koyuyor. Şimdi benim planım şu. İstiyorumki bu iş biraz daha gerçekçi olsun eğer mail adresime karımla ilgili çılgın fantazilerinizi yazarsanız ben onları sanki siteden indirmiş gibi kopyala yapıştır yapıp ona okutacağım . Böylece aslında kendisinin nasıl farklı erkekler tarafından sikildiğini okumuş olacak.

Daha sonra bir süprizle ona bunu açıklamayı düşünüyorum. Seçimi karıma yaptıracam baklım en beğendiği fantazi sahibine o harika offf ya gerçek söylüyom o harika popolarının fotoğrafını gönderecem.Size biraz ip ucu vereyim dediğim gibi 28 yaşında beyaz tenli ama siyah ve uzun saçlıdır. göğüs bel ve kalç orgnizasyonu mükemmeldir. Ha unutmadan adı serpil bu ismi kullanırsanız daha gerçekçi olur. Son bir hatırlatma kalçasının birinin üstünde harika bir küçük leke var.

5 yorum:

İbrahim Karagözoğlu dedi ki...

merhaba ben 55 yaşında bekar hiç evlenmemiş beyim karınla konuş kabül ederse karını düzebilirim zaten 31 çekmekten yoruldum uyarsa email atın bekliyorum i.karagozoglu2011@mynet.com

Blackkk dedi ki...

Slm mrb ben 27 yaşında daha önce evli çiftlerle deneyimi olmuş atletik vucüda sahip istanbul fulyada ikamet eden bir gencim ben eşinizi beceerirken sizinde izlemenizi istiorum.

black_wolker@hotmail.com

532 331 66 26 buradan d ulaşabilirsiniz.

Unknown dedi ki...


selam ben oguz yaş 31 boy 180 kilo 80 sexste sınır tanımayn ciftler ve olgun bayanlar ister real ister sanal sexs için tüm fantazilerinizi telde yaşamak isterseniz arayın özel
numaraya acıktır ciftlere 3 . olurum 0536 025 65 73

hakan dedi ki...

ben duzerım karını 544.496.20.11 SLM BEN MEHMET AZGIN VE DOYUMSUZ YAKISIKLI SIKICIYIM KOL GIBI ALETIM VAR BAYAN VE AZGINSAN LUTFEN ARA kolgibbi3450@hotmail.com

ender dedi ki...

merhabalar ben ender istanbuldan 3.ü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21