6 Nisan 2008 Pazar

Chatten Kız Buldum Ama

Ben 26 yasinda 1.90 boyundayim. Sizlere uc gun once nasil tuzaga dusuruldugumu ve bunun bana aslinda nasil zevk verdigini anlatmak istiyorum.
Iki hafta once internette bir kizla tanistim. Ilk defa bi kiz beni bu kadar bastan cikarmisti ve bu yuzdende kizin evine cagirma teklifini kabul ettim. Eve ilk girdigimde biraz tedirgindim cunku daha once tanimadigim kimsenin evine gtmemistim. Oturup biraz sohbet edip icki ictik saat baya ilerlemisti ve ben cakir keyif olmustum. Kiz beni elimden tutup odasina goturdu ve soymaya basladi. Birden yataga ittirip soymaya basladi ve cekmeceden iki tane kelepce cikardi. Neden bilmiyorum itiraz edemedim ve beni yataga kelepceledi.

Kalbim iyicene hizlanmisti artik cirilciplaktim. Yanima gelip gozlerimi esarpla bagladi. Aslinda gormememi saglamaya calismisti ama herseyi cok net goruyordum. Cekmecesine dogru gitti ve lacivert bi tanga aldi. Hala ne yapmaya calistigini anlamamistim. Birden tangayi bana giydirdi ne yaptigini sordum beklememi soyledi.Makyaj malzemelerinin oldugu kutuyu cikardi ve icinden bir ruj cikartip bana surdu ve iceriye gitti. Bi kac dakika sonra geldiginde yaninda iki erkek vardi iri yari ve biraz yakisikliydilar. Donup kalmistim ve bagliydim sesimi cikaramadim. Ikiside soyunmaya baslamisti ve benim onlari gormedigimi saniyolardi. Birtanesi yanima gelip beni ayaklarimdan yukariya dogru opmeye basladi bi yandanda kalcalarimi oksuyordu. Kiz ise koltuga oturmus beni seyrediyordu. Cok ilgincki opusleri hosuma gitmisti bunu gercekten iyi yapiyordu ve sonunda dudaklarima kadar gelmisti beni deli gibi opup bi yandanda kalcalarimi oksuyordu.

Yapacagim bisey yoktu ona ayak uydurmaya basladim acikcasi hosumada gitmeye baslamisti. Birden penisini agzima verdi. Cok uzun degildi ama baya kalindi. Tereddut etmeden yalamaya basladim bundan destek alan digeride yanimiza geldi digeri gogsume oturmus agzima vermisken digeride bacaklarimi araladi ve tangayi siyirip deligimi yalamaya basladi. Hosuma gitmisti istem disi inlemeye baslamistim ve bu onlari biraz daha tahrik etmisti. Deligimi yaliyan gotume krem surmeye baslamisti bi yandanda parmaklarini sokuyordu ve birden o dev aleti icimde hissettim gozumden yas gelmisti o an dayanamiyarak agzima verenin penisini isirmistim suratma bi tokat yedikten sonra devam etiim. Ikiside bosalmak bilmiyordu. Daha sonra beni domalttilar. Agzima veren su an arkamdaydi hizla pompaliyordu digeri ise altima yatmaya calisiyordu.Dudaklarimdan operken onunda penisini ayni anda gotume sokmaya calistigini farkettim geri cekilmeye calistim ama kafama darbeleri yiyince bundan vaz gectim. Arkamdan pompalayan birden durdu ve altimda yatanda penisini gotume soktu.Basta cok acisada yavas yavas hosuma gitmeye baslamisti.Ve ikiside pompalamaya baslamisti. Yirmi dakka sonra sirayla ikiside bosalmisti. Daha sonra kalkip gittiler ve giderkende kiza iyi bi para verdiler. Sonra kiz yanima gelip gozumdeki esarbi cikartti ve cok iyiydin diyip dudagima bi opucuk kondurdu..Artik her cagirdiginda evine gidiyorum beni ve gozlerimi bagliyor hem para kazanip hemde zevk aliyorum

1 yorum:

memur dedi ki...

merhaba hanım efendiler. okuduğunuz hikayeleri bire bir yaşamak isterseniz ben levent çagrı atmanız yeterlidir sizi gökyüzündeki bulutların üstüne uçurabilirim nerde olursanız olun
05426736850